no lifer


Favoritcafé: Café Charm
Favorittidning: sundsvallan
Bästa saken som händer i vinter: oj vet inte än, har planerat att ta skoterkort iaf
Favoritplagg i garderoben just nu: meeen, min garderob är i princip tom så vet inte
Längd: 165 typ
Vanligaste färgen på mina kläder: svart, emo
Mig själv med tre ord: dryg, glad, pratig
Jag tränar: väldigt sällan
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glaaad men endå ledsen, jonte far imorgon
Är det nåt du absolut inte äter: senap, surströming och spenat
Kläder just nu: jeans, slapp tröja och underklader
Vad sa du senast: pusspussssss love you
Fisk eller badkruka: beror på om jag är utomlands eller inte
Spelar du nåt instrument: haha ne
Morgon- eller nattmänniska: både och
Sparare eller slösare: Sparare, fast är duktig på att slösa också
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jadå, fast man är nog inte nöjd med tillvaron föralltid
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 6st och det står jag fast för!
Vad ska barnet/barnen heta? wilgot och kerstin, efter mormor :)
Kåt: som fan!!!
Bio eller promenad: båda
Är du kittlig: ooja
Rädd för insekter? bara myror, och råttor nu för tiden
Största svaghet: tänker förmycket och tar åt mig av allt
Det här är jag bra på: inget vad jag kan komma på
Bästa bok? jaaaadu... . . .
Chips, morötter eller godis? Godiiis
Pizza eller hamburgare? pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? inte just nu, men vill tatuera mig, kanske hål i naveln den dan man får den kroppen
Stökigt eller välstädat? stökigt
Gillar du att sjunga? nej, är så jävla dålig
Anser du att du är stark? Biffen säger väl sig själv?
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? kaffe och te
Har du en besatthet? att ta piller och tabletter mot allt, elr de är kanske ett beroende?
Civilstånd: upptagen, jävligt upptagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0