can u be honest


VILKEN VÄN...
Vem är din allra bästa vän? (Om du måste välja en) - meeen jag har ju många
Vem av dina vänner har du känt längst? - saris
Vem av dina vänner kan du säga allt till? - alla tror jag, men de gör jag inte
Vem av dina vänner såg du sist? - sofia
Vem av dina vänner pratade du med sist? - fp
Vem av dina vänner saknar du? - emelie

HAR DU...
Har du hånglat/strulat med någon av samma kön? - japp
Har du gjort något du inte borde ha gjort med någon annan? - ja
Har du tagit fel på din känslor för en annan person? - ja
Har du blivit så full att du spytt? - ja
Har du festat flera helger i rad? - ja
Har du spenderat mer än 500kr på alkohol på en dag? - ja
Har du liftat med någon du inte känner på fyllan? - ja
Har du haft sex på fyllan? - ja
Har du sovit i samma säng som någon av motsatta könet utan att "göra något"`? - ja
Har du runkat av/blivit avrunkad? - ja
Har du haft oralsex? - ja

NÄR...
När kramade du någon senast? - igår
När var du kär senast? - är som kärast nu
När pussade du någon senast? - i måndagsmorgon
När förlorade du oskulden? - 20 oktober 2009
När hade du ditt första riktiga förhållande? - 6 april 2009, 1 1/2 år senare var de över
När grät du senast? - igår, floder!
När sa du "jag älskar dig" senast? - igår kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0